Szalony-Bóbr.PL - Regulamin forum
Witaj na forum Szalonego Bobra, 
prosimy o przeczytanie poniższych zasad przed rejestracją i zastosowanie się do nich:


######################################################################### 

  1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad: 
    1. upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział, 
    2. upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat - zobacz przyklejone topiki i ogłoszenia w dziale, skorzystaj z opcji szukaj
    3. w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości, 
    4. w treści wiadomości pisz na temat, krótko i treściwie, podaj charakterystyczne elementy jakie mogą pomóc w rozwiązaniu problemu.
  2. Podczas odpowiadania na istniejący wątek, stosuj się do poniższych zasad: 
    1. odpowiadaj na temat, nie spamuj, czyli nie pisz bezsensownych postów, 
    2. staraj się wnieść swoje zdanie do tematu, 
    3. nie umieszczaj niepotrzebnych grafik, adresów, 
    4. używaj znaków interpunkcyjnych i staraj się zaczynać zdanie z wielkiej litery - nie nadmiaru znaków interpunkcyjnych / emotikonek w jednym temacie/odpowiedzi, 
    5. nie cytuj tematu/odpowiedzi kolegów w nieskończoność.
  3. Twój podpis/sygnaturka musi spełniać następujące kryteria: 
    1. nie może być dłuższy niż 350 znaków, 
    2. tekst umieszczany w sygnaturce, nie powinien przekraczać 5 linijek, 
    3. umieszczone grafiki i mogą mieć łącznie maksymalne wymiary 300x70 pikseli [max 2 obrazki], 
    4. grafiki nie powinny łącznie przekroczyć wielkości 30KB, 
    5. zakazane jest umieszczanie w sygnaturze treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych, zarówno w tekście jak i grafice czy linkach.
  4. Ogólne zasady pisania na forum: 
    1. nie wolno używać słów obraźliwych, szanuj także innych użytkowników, czyli nie zaczynaj konfliktów, 
    2. grafiki wrzucaj na http://imageshack.us/ (i tym podobne strony) i podawaj adres tutaj (np z miniaturką), nie wsadzaj obrazków bezpośrednio do posta - niektórzy maja łącza o niskiej przepustowości i wola nie czekać 10 minut na wyświetlenie strony, 
    3. pliki zamiast słać na mail wrzucaj na strony do hostowania plików http://www.zippyshare.com/ itp. 
    4. pisanie cały czas dużymi literami [Caps Lock] jest zabronione, 
    5. spamowanie na forum jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany, 
    6. zabrania się umieszczania adresów do stron konkurencyjnych bez wcześniejszego uzgodnienia tego z administratorem forum, 
    7. zabrania się umieszczania reklam, konkursów i innych ogłoszeń bez zgody administracji forum, 
    8. przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są, 
    9. umieszczanie na forum adresów do nielegalnego oprogramowania jest zabronione, 
    10. handel na forum (również wymienny), nie będzie tolerowany - tu dyskutujemy, a nie zamieszczamy ogłoszenia, 
    11. pytanie o cracki, seriale, itp., jak i podawanie linków do tych oraz stron z takimi linkami jest zabronione, 
    12. tematy związane z łamaniem prawa polskiego kończą się banem, 
    13. zakazane jest umieszczanie treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych, zarówno w tekście jak i grafice czy linkach, 
    14. nieprzestrzeganie prawa autorskiego jest zabronione: 
      - wykorzystanie cudzych materiałów bez zgody 
      - łamanie umów licencyjnych 
      - wklejanie poradników z innych for bez podania źródła, 
    15. na forum nie rozwiązujemy prac domowych, od tego są inne fora i tam proszę się kierować w takich sprawach, 
    16. odpowiadanie w taki sposób, że szkodzi to osobie szukającej pomocy kończy się banem, 
    17. większość działów posiada dodatkowe Zasady, które są rozszerzeniem tego regulaminu i muszą być przestrzegane.
  5. Ostrzeżenia/kary/bany 
    1. użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana, 
    2. za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony lub, jeśli sytuacja się powtarza, ukarany banem, 
    3. tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat i krótkich bezsensownych i nic nie wnoszących do tematu postów, "chatowanie" może być ukarane banem, 
    4. osoby złapane na cheatowaniu, lub przyznające się do tego publicznie, mogą być banowane wedle woli administratora, 
    5. przeważnie nie banujemy za treści przesłane w wiadomościach prywatnych (wiadomość bezpośrednio do innego użytkownika, niewidoczna publicznie).
  6. Moderatorzy/administratorzy 
    1. obsługa forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę, 
    2. możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu w dziale "Uwagi do obsługi forum", 
    3. kary dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę w dziale "Uwagi do obsługi forum".
  7. Konta i prawa, rejestracja 
    1. aktywacja kont trwa do 48 godzin, 
    2. w przypadku nieotrzymania maila potwierdzającego odczekaj jeszcze parę dni albo spróbuj ponownie, 
    3. nie zmieniamy nicków na forum, 
    4. nie zmieniamy adresów e-mail w kontach ani haseł (...bo zapomniałem hasła albo ukradli mi konto), 
    5. obsługa forum wybiera kto będzie moderatorem, nie przyjmujemy ochotników.
  8. Inne 
    1. obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści, 
    2. regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum, 
    3. nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania, 
    4. regulamin dotyczy wszystkich bez wyjątku - moderatorów też (z wyłączeniem punktu o niezmienności loginu).